aku nih seorg y brhati mulia....kah3..kalo x caye, tnye la upin & ipin, dan , mereka akan jawab......???

-cucu & atok-

Tuesday, March 3, 2009

“Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?” Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.
Atuk: “Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi apa???” (Atok marah tahap tertinggi)
Cucu: “Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang lain.”
Atuk: “Tak sama apanyerr???”
Cucu: “Kawan-kawan sebaya atok semua dah jadi arwah kan?”
Atuk: “?…?…?…?…?…?”

3 comments:

shaiqin aisyah_Eman said...

mane ko dapat iham wat blog cmni wei....huhu

mohD shamsuL hamizaN hanaPi said...

ilham dtg sndri...

cima said...

eh ni
ujang tu kan?
hahhaha
ada cd dea kat uma

Mr.Bean!

Mr.Bean!